úterý 4. října 2011

Čekání

Letěli jsme tedy z Prahy do Almaty. Z Prahy jsme vystartovali někdy v půl desáté, do Almaty dorazili... v osm? Zkrátka někdy ráno, posun času způsobil, že si žádné časy nepamatuji :) Jen vím, že v Almaty jsme měli asi 4 hodiny, kdy jsme babičku s tátou nechali na nádraží, aby hlídali kufry a šli jsme do města. 


Já fotit, ostatní měnit peníze (když si uvědomím, kolik práce jsem měla a ještě mám s fotkama, tak kdyby mě za to platili, tak by to vyšlo ještě dráž, než že mě v Kazachstánu živili ;))

Fotit teda nebylo moc co, protože kazašská města nejsou úplně fotogenická. Navíc jsem se snažila nějak srovnat s ostrým sluníčkem, což vyústilo akorát v to, že jsem po dvou týdnech přijela domů, podívala se na fotky v počítači a zjistila, že je většina žalostně podexponovaná (tmavá).




Peníze jsme vyměnili, pár snímků cvakli, nakoupili jídlo na dvanáctihodinovou cestu vlakem a vydali se čekat na rozpálené nádraží, které už bylo o fous fotogeničtější :)




Pozn.: kdyby mě někdo chtěl opravovat, že není Almaty, ale Alma-Ata, tak wikipedia říká něco jiného :)

Žádné komentáře: