neděle 2. října 2011

Posádka kosmické lodi

Tak je to tady. Ája je zpátky z Kazachstánu. Co tam dělala? Byla celé 2 týdny svou rodinu. Starou, i tu novou. Byla totiž na svatbě!

Můj drahý, teď již ženatý, bratr si v Budapešti našel kazašskou Uzbečku a vznikla z toho svatba ve střední Asii. Dobrodružné, že?

Za posledních několik let jsem v úzkém rodiném kruhu nestrávila snad více než jeden den. Vlastně ani nevím, jestli jsme se někdy takhle všichni sešli. A najednou jsem s nimi měla být dva týdny? Jsem už velká holka, takže v pohodě! :)

A s kým vším jsem jela?

  • samozřejmě se ženichem - svým bratrem :)...

  • ...s maminkou...

  • ...a tatínkem...

  • ...s dědou, co se pořád někde toulal a ztrácel...

  •  ... s babičkou, která z toho byla nervózní...

  • a s rodinným přítelem Tomášem, který snad ty dva týdny s námi přežil v psychickém zdraví.

  • Pro ty, kteří měli už chuť někoho zakousnout, tu vždy byla antistresová Mačka mačkací :)

  • Jo a já jsem tam vlastně byla taky :)

No a protože jsme tam skutečně byli 2 týdny a mám asi 5 giga fotek, tak touhle přehlídkou osobností určitě nekončím!

Žádné komentáře: